این اساس کار یخچالهای معمولی میباشد .اگر توجه کرده باشید کمپرسور، گاز را فشرده کرده تا مقدار بیشتری در کپسول شما ذخیره شود ومسافت بیشتری طی کنید ولی با این گاز فشرده اتومبیل قادر به کار نیست و از وسیله ای برای کاهش فشار به نام رگلاتور ( در اصل کاهنده Reducer هست ودر مرحله بعد تثبت کننده  Regulator ولی عموم به نام رگلاتور میشناسندش)استفاده میشود.

و هرگاه ما  فشار در گازها را تقلیل دهیم موجب کاهش دمای گاز خواهیم بود و به همین خاطر رگلاتور یخ می زند.

و بخاطر جلوگیری از یخزدگی  رگولاتور گاز"CNG" ، مجبور به گرم کردن آن  هستیم.اینکار را با عبور "آب داغ رادیاتور" از آن انجام می دهیم.

بعضی انواع رگولاتور مانند  "OMVL" احتمال تداخل آب و گاز را دارند.

و متاسفانه تداخل آب و گاز در این رگولاتورها موجب نشتی گاز رگولاتوز به داخل آب رادیاتور و کاهش مایع خنک کننده ( بیرون ریختن مقداری آب بخاطر افزایش فشار سیستم خنک کننده) و در نتیجه سوختن واشر سر سیلندر می شود.


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی مباحث علوم رفتاری و فرآیندهای ذهنی Karan Lisa فرد مطلب Greg Kyle یازهرای (س) میمه